פתרון זמני לפקקים: רחוב בן דוד ייפתח ליציאה מבני ברק

    הרב חנוך זייברט, ראש העיר הבהיר, כי מדובר, כמובן, בפתרון זמני, כדי להקל על העומסים הקשים, ובעיקר בתקופת החגים , אך העירייה תמשיך לפעול לקבלת האישור הנחוץ ממשרד התחבורה לפתיחתו הקבועה של רחוב אברהם בן דוד לכיוון היציאה מהעיר, ובכך להקל על עומס התנועה באזור.
    איתי גדסי 1 Comment on פתרון זמני לפקקים: רחוב בן דוד ייפתח ליציאה מבני ברק

    עיריית בני ברק החליטה על פתרון זמני לבעיית פקקי התנועה ליציאה מהעיר בני ברק. רחוב אברהם בן דוד ייפתח בשעות השיא ליציאה מהעיר באמצעות שוטרי תנועה שיווסתו את התנועה

    רחוב בן דוד צילום: גוגל מפות
    הרב חנוך זייברט, ראש העיר הבהיר, כי מדובר, כמובן, בפתרון זמני, כדי להקל על העומסים הקשים, ובעיקר בתקופת החגים , אך העירייה תמשיך לפעול לקבלת האישור הנחוץ ממשרד התחבורה לפתיחתו הקבועה של רחוב אברהם בן דוד לכיוון היציאה מהעיר, ובכך להקל על עומס התנועה באזור.
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות התוכניות של עיריית בני ברק לשינויים נרחבים בתחום בתחבורה ופתרונות לבעיית פקקי התנועה, בעירייה לא ממתינים לאישורי משרד התחבורה, ויקלו במעט על פקקי החגים באמצעות פתיחת יציאה נוספת מהעיר.

    הכביש מרחוב אברהם בן דוד לכיוון היציאה מהעיר בני ברק לכביש גהה, ייפתח באמצעות שוטרי תנועה שיעמדו בצומת ויווסתו את התנועה.

    כידוע, אחת הבעיות המרכזיות בתנועה בעיר הינם העומסים הגדולים ביציאה מרחוב הרב כהנמן אל כביש גהה, באזור מפעלי "קוקה קולה", וביחוד בערבי שבתות וחגים, בהם גדלים העומסים ויש צורך בהמתנה ממושכת בצומת ובסביבתו.

    אחת ההצעות עליה מדברים בקרב גורמים מקצועיים להקלת העומס באזור "קוקה קולה", והיא גם הועלתה , לא אחת, בפגישות של חנוך זייברט, ראש העיר ובהשתתפות חנוך זיידמן, מנהל אגף תשתיות ופיתוח של העירייה, עם מנכ"ל משרד התחבורה, היא לפתוח את רחוב אברהם בן דוד לכיוון כביש גהה, ובכך להקל על עומס השורר ברחוב הרב כהנמן. בפגישות התקבל הרושם שישנה אהדה במשרד החבורה להצעה זו, אך משום מה, עד כה לא ניתן האישור הנחוץ ליישום ההצעה.

    משום כך, גובשה בעירייה הצעה, שתופעל בתקופת החגים, להקלת העומס באזור ע"י שכירת שיטור  לשחרור עמס התנועה מרחוב אברהם בן דוד לכיוון היציאה מהעיר, כך שנהגים יוכלו להגיע לרחוב זה, החסום בכל תקופות השנה, ולצאת דרכו בזמנים שנקבעו לכך. לצורך זה, נפגש ישראל דרנגר, רמ"ט רה"ע עם משטרת מרחב דן וסיכם עימם את הסדרת הנושא.

    להלן רשימת השעות בהן תותר היציאה מהעיר מכיוון רחוב בן דוד: ערב ראש השנה מהשעה 11 לפנה"צ עד השעה 4 אחה"צ, במוצאי ראש השנה מצאת החג ועד השעה 1 בלילה, בערב יום כיפור- מהשעה 11 לפנה"צ עד השעה 3 אחה"צ,, במוצאי יום-כיפור לאחר צאת החג עד השעה 1 בלילה. בערב חג סוכות מהשה 11 לפנה"צ עד השעה 4 אחה"צ, במוצאי חג ראשון של סוכות מצ את החג עד השעה 1 בלילה, בערב שמחת תורה מהשעה 12 בצהריים עד השעה 4 אחה"צ ובמוצאי שמחת תורה מצאת החג עד השעה 1 בלילה.

    חנוך זייברט, ראש העיר הבהיר, כי מדובר, כמובן, בפתרון זמני, כדי להקל על העומסים הקשים, ובעיקר בתקופת החגים , אך העירייה תמשיך לפעול לקבלת האישור הנחוץ ממשרד התחבורה לפתיחתו הקבועה של רחוב אברהם בן דוד לכיוון היציאה מהעיר, ובכך להקל על עומס התנועה באזור.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למי שזוכר הקרדיט מגיע לח"כ אייכלר על הרעיון